Szkolenie z obsługi programu

Zaczynasz pracę z programem lub już pracujesz, ale nie korzystasz z wszystkich funkcjonalności i chciałbyś je poznać?
Chętnie Tobie pomożemy i odpowiemy na wszystkie pytania.

Oferujemy usługę szkolenia zdalnego i konsultacji przy pomocy aplikacji internetowej Team Viewer lub AnyDesk.

Podczas szkolenia, przekażemy Tobie niezbędne informacje jak poruszać sie w programie, jak wystawiać dokumenty oraz wspólnie skonfigurujemy ustawienia, aby spełniały Twoje potrzeby.

Plan szkolenia

- Omówienie i pokazanie funkcjonalności programu
- Dane firmy, archiwizacja, wysyłanie dokumentów poprzez e-mail
- Generowanie plików JPK oraz eksporty do programów księgowych
- Konfiguracja ustawień programu
- Sprzedaż: wystawienie dokumentów sprzedażowych, zapisywanie do pdf, Word, Excel i HTML, wersje językowe dokumentów, zestawienia i wydruki, rejestr VAT
- Kontrahenci: wprowadzenie nowego kontrahenta, zestawienia i wydruki
- Towary: założenie nowego towaru, zestawienia i wydruki. Inwentaryzacja i remanent (dla licencji PRO+ i PRO+ LAN)
- Zakupy (dla licencji PRO+ i PRO+ LAN): wprowadzanie dokumentów zakupowych od dostawców, wprowadzanie kosztów, zestawienia, rejestr VAT
- Kasa (dla licencji PRO) / Finanse (dla licencji PRO+ i PRO+ LAN)
- Oferty (dla licencji PRO+ i PRO+ LAN)
- Instrukcja obsługi

Przewidywany czas szkolenia

1 godzina - dla licencji PRO
2 godziny - dla licencji PRO+ i PRO+ LAN (szkolenie nie obejmuje założenia sieci lokalnej LAN)

Czas szkolenia jest uzależniony indywidualnie od Twoich potrzeb i może się wydłużyć.

Zamów


M2Dev Sp.j.
ul. ks. A. Majcherka 29
62-070 Dopiewo
NIP 9721128309
Infolinia: 61 415 29 28
Pomoc techniczna*
pomoc@megafakturka.pl

mBank S.A.
34 1140 2004 0000 3102 8297 5571
* pomoc dostępna dla licencjonowanych użytkowników, pomoc techniczna nie dotyczy szkolenia z obsługi program i jest traktowana jako osobna usługa
Copyright (c) 2001-2025 M2Dev sp.j. | Dołącz do nas na facebooku